کراتینین من سطح را افزایش 1.7-2.3 آیا این شروع نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین من سطح را افزایش 1.7-2.3 آیا این شروع نارسایی کلیه

کراتینین من افزایش سطح 1.7-2.3 این آغاز نارسایی کلیه است؟ مشخص شده است که بسیاری از عوامل هستند می تواند سطح کراتینین افزایش به سطح بالا وجود داشت، حذف عوامل غیر پاتولوژیک، اگر سطح کراتینین افزایش خود 1.7-2.3 است که ممکن است از شروع نارسایی کلیه را نشان می دهد.

در درمانگاه، کراتینین 1.7 در مرحله 2 بیماری مزمن کلیه و کراتینین 2.3 در مرحله 3، اگر درمان نشود بیماری ممکن است بدتر می رود. به طوری که شما خواهان به اقدامات بلافاصله برای به تاخیر انداختن پیشرفت و یا توقف آن. در گذشته، پزشکان همیشه hornmonotherapy و immunosuppressor برای کنترل این بیماری، یک بار آن را از دیالیز کنترل داشته باشد توصیه میکنم قبل از بیمار را پیوند کلیه مراجعه کنید. تمام کسانی که درمان ما در بالا ذکر هستند درمان های رایج برای درمان بیماری های کلیوی، آنها می توانند کمک به طولانی شدن طول عمر بیمار، در همان زمان، ممکن است برخی از عوارض جانبی را، به طوری که برخی از مردم تعجب است هر راه طبیعی وجود دارد درمان این بیماری است.

پس از سالها تحقیق و تجربه درمانگاه، مردم یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی طب اختراع کرده اند. در میان آنها، طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است. در این روش درمانی نوعی درمان خارجی است، می تواند این بیماری را بدون آسیب بیشتر به کلیه درمان، پس از آن عشق است که توسط بسیاری از مردم است. با کمک آن، بیشتر و بیشتر بیمار بازیابی را از مراحل اولیه این بیماری است. برای افرادی که در مراحل پیشرفته هستند، آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت لذت ببرید.

از بالا ما می دانیم که به 2.3 حذف دلایل غیر پاتولوژیک، افزایش سطح کراتینین 1.7 از شاخص نارسایی کلیه و تقاضا است که شما را به آن کنترل در حال حاضر است. اگر شما هر گونه کمک در درمان این بیماری نیاز دارند، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما شما را با مشاوره رایگان در اسرع وقت پاسخ دهید.





:: برچسب‌ها: تشخیص نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: